відео: реклама “Як правильно сидіти за комп’ютером”, фізкультхвилинка.
Крок 1. Привітання
Добрий день, любі малятка,
Гарні хлопчики й дівчатка.
Новий день вже завітав,
Це — початок добрих справ.
А які це — добрі справи?
Ігри, іграшки, забави?
Так, звичайно, і вони,
Гарно гратись восени.
Але ще навчатись треба,
В школі, вдома, на перервах,
І у іграх можна теж,
Відкриттям немає меж!
Крок 2. Вправа “Мій настрій”
Чи гарний у вас сьогодні настрій?
Коли ви називаєте свій настрій гарним?
Що чи хто може покращити вам настрій?
Чи вдавалося вам самим покращувати собі настрій? Як ви це робили?
Можливо, бували моменти, коли ви підіймали настрій комусь іншому? Як це вам вдавалося?
Побажайте подумки всім однокласникам та однокласницям гарного настрою на ввесь день.
Крок 3. Щоденні новини
Який сьогодні день тижня?
Це початок, середина чи кінець тижня?
Який це день тижня за ліком?
Яке число? Який місяць?
Чи можна назвати сьогоднішній день гарним?
Чи впливає на це погода? Як?
Що ви можете сказати про сьогоднішню погоду?
Чи покращила вона ваш настрій? Чому?
Яку добру справу ви плануєте сьогодні зробити?
Чого очікуєте?
Крок 4. Рукотворне навколо нас
Намалюйте осінь так, щоб на картинці були тільки природні об’єкти.
А тепер додайте чотири рукотворні об’єкти.
Якими кольорами ви розфарбували малюнок?
Чи можна було зобразити осінь без рукотворних об’єктів? А без природніх?
Крок 5. Створення ментальної карти
Візьміть аркуш паперу. Напишіть на ньому “Комп’ютерні ігри” чи придумайте схематичне зображення. Проведіть від цього місця три лінії, схожі на гілочки дерева:
Перша гілочка вестиме до того, чого можуть навчитися дорослі завдяки комп’ютерним іграм.
Друга гілочка — першокласники.
Третя — дошкільнята.
Запишіть або зобразіть на гілочках те, чого можуть навчити комп’ютерні ігри людей із кожної групи.
Коли ваша карта буде готова, розкажіть за нею комусь із друзів чи рідних про те, чого можна навчитися за допомогою комп’ютерних ігор.
Що ще можна робити за комп’ютером?
Чи пробували ви набирати слова за допомогою клавіатури?
Крок 6. Обмін інформацією
Зателефонуйте однокласнику чи однокласниці. Обговоріть, скільки часу на день ви граєте в комп’ютерні ігри.
Крок 7. Вправа “Поміркуй”
Пригадайте, як ви сидите, коли граєте в комп’ютерні ігри.
Поміркуйте, які небезпеки можуть чатувати на тих, хто довгий час сидить за комп’ютером, не встаючи.
Ми дуже втомлюємося, не так добре почуваємося, гірше спимо. Часто від цього навіть погіршується настрій! А ще можна зіпсувати поставу і зір.
Крок 8. Перегляд відеореклами “Як правильно сидіти за комп’ютером”
Чим незвична ця реклама? Чого вона вчить?
Спробуйте самостійно сформулювати правила поведінки під час комп’ютерних ігор.
Крок 9. Фізкультхвилинка
Крок 10. Є ідея!
Спробуйте пофантазувати та придумати ідею власної комп’ютерної гри.
Поміркуйте, що в ній буде відбуватися, чого вона буде навчати.
Дайте своїй грі назву.
Придумайте, назвіть та опишіть героїв своєї гри.
Презентуйте свою ідею комусь із друзів.
Крок 11. Тренування та перепочинок
Час від часу треба відпочивати, навіть від найзахопливішого заняття. Допомогти в цьому може гра. Зробимо власноруч гру відпочивалку-тренувалку.
Розгорніть підручник на сторінці 67. Роздивіться послідовність виготовлення гри “Хмарколов” (вправа 7). Зробіть й собі гру.
Роздивіться на світлині, як диханням піднімати хмарки. Спробуйте! Якщо з першого разу не вийде, то обов’язково вдасться з другого чи третього. Просто зосередьтеся на хмарці ☺
Пограли? А тепер поміркуйте, що розвиває хмарколов.