pdf

Хочеш збільшити шрифт? Тримай натиснутою клавішу Ctrl та крути колесо мишки.
Коли тобі стане зручно читати, відпусти Ctrl і розпочинаймо урок!

УРОК 1. Пригода третя. Як потрапити в Павутинію

Підготуй до уроку:

Крок 1. Привітання

 

Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День цей добрим буде!

Крок 2. Гра “Кольоровий настрій”

 

Оберіть цеглинку “Лего” кольору вашого сьогоднішнього настрою.

Крок 3. Рухлива гра “Добре те”

 

Добре те, що вітер віє! (Хитаємося, як дерева.)
Добре те, що цей ось ліс (Присідаємо.)
Разом з нами ріс і ріс! (Повільно підіймаємося.)
Добре те, що в нашій річці (Простягаємо руки вперед.)
Синя, не брудна вода! (“Пливемо” уявною річкою.)
І мене матуся рідна (Крокуємо на місці.)
Після школи зустрічає (Плескаємо в долоні.)
Добре гратися надворі! (Стрибаємо.)
Добре вчитися у школі. (Підіймаємо руку.)
Добре плавати в ставку! (“Пливемо” уявним ставком.)
Добре те, що я живу! (Зі словом “я” показуємо на себе, потім підіймаємо руки вгору.)

Крок 4. Гра “Так чи ні”

 

Зіграти хочеться мені
З вами, друзі, в “Так чи ні”.
Я вам питання задаю,
Готуйте відповідь свою!

Крок 5. Повідомлення теми уроку

 

Сьогодні ми продовжимо знайомимося з героями лісової школи Всеволода Нестайка. Прочитаємо наступну пригоду, яка з ними сталася.

Крок 6. Вправа "Очікування"

 

  • Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
  • Яким, на вашу думку, він має бути?
  • А якими на уроці мають бути діти?

Отже, ми разом проведемо цікавий, творчий, корисний урок, на якому кожен з вас відкриє для себе багато нового.

Крок 7. Заповнюємо записничок щоденних новин

 

Запишіть у зошиті:

  • Число — … .
  • Місяць — … .
  • День тижня — … .
  • День тижня за ліком — … .
  • Погода — … . Опади — … .
  • Особливе — пригода третя.

Крок 8. Про що нам говорить назва пригоди?

 

Розгорніть підручник на с. 18. Прочитайте назву твору. Як думаєте, про що в ньому буде розповідатися?

Крок 9. Читання пригоди “Як потрапити в Павутинію”

 

  • Уважно прочитайте пригоду.
  • Чи справдилися ваші передбачення?
  • Сформулюйте та запишіть запитання за змістом пригоди. (Якщо потрібно, прочитайте її ще раз.)

Хто … ?
Чим … ?
Куди … ?
Чому … ?

Крок 10. Вправа “Крісло автора”

 

Уявіть себе поряд із Косею і Кольком. Які б відчуття виникли б у вас? Розкажіть.

Крок 11. Робота з ілюстрацією до тексту

 

Роздивіться малюнок на с. 18 підручника. Зайдіть у тексті речення, які найточніше йому відповідають. Прочитайте їх.

Крок 12. Робота з зошитом

 

Виконайте завдання 1 на с. 10 зошита.

Крок 13. Створення коміксу на основі прочитаної пригоди

 

Давайте створимо комікс до цієї пригоди. Комікси можуть створювати всі. От і ми з вами зараз створимо власний комікс за змістом пригоди “Як потрапити в Павутинію”.

Довідка. Комікс — це послідовність малюнків, зазвичай із короткими текстами, які розповідають історію. Інформацію в коміксах ми отримуємо переважно з малюнків. Але є і текст — він розміщений у спеціальних “бульках”. Вони бувають трьох видів: “булька-думка”, “булька-репліка” і “булька-вигук”.

Сьогодні ви — автори коміксу і не маєте обмежень, тому можете фантазувати і від імені персонажів вигадувати будь-які репліки, а також думки й вигуки. Головне — щоб це відповідало змісту пригоди.

Коли закінчите малювати комікс, покажіть його близьким. Можете надіслати його вчителю та однокласникам: їм буде дуже цікаво подивитися, що у вас вийшло!

Крок 14. Підсумок уроку

 

З яким настроєм ви закінчуєте урок? Покажіть свій настрій пантомімою.




У конспекті уроку використано матеріали Ірини Ягупи